Új pedagógusok a Harrerban I. - Interjú Bajnok Bori nénivel



Szeptemberben érkezett az iskolánkba Bajnok Bori néni, aki ugyan csak félállásban, de vidáman dolgozik a Harrerban.
Testnevelő, gyógytestnevelő és kosárlabdaedző, jelenleg egyetemi hallgató is.
A vele készített interjú során arról is kérdeztük, hogyan illeszkedett be az új munkahelyére.

-Szereti az osztályokat, akiket tanít?
-Két ötödik osztályt tanítok, és mind a két osztályt szeretem, s bár akadnak néha nehézségek, de szerencsére szeretnek mozogni.

-A tanárok kedvesek Önnel?
-Igen, mindenki nagyon segítőkész, és ha az egyetem miatt nem tudok az iskolában lenni, akkor e-mailban elküldik a fontos információkat.

-A gyerekek jól fogadták Önt?
-Igen, bár összehasonlítási alapjuk nem nagyon volt, mert alsóban a napközis tanárnéni tartja a testnevelés órákat.

-Milyen első benyomásai voltak az iskoláról?
-Teljesen átlagosnak tűnt, és mivel a tornaterem a földszinten van, ezért a legtöbbet itt tartózkodom. Felszereltnek tartom az iskola szertárát, és megfelelő méretűnek gondolom a tornatermet is.


-Szeret az iskolában dolgozni? Ez az első munkahelye?
-Nagyon szeretek itt dolgozni. Ez a második munkahelyem, korábban is ötödik osztályosokat tanítottam, annyi különbséggel, hogy az az iskola Nagytétényben volt.

-Milyen sportot űz/űzött?
-Kosárlabdázó vagyok, de versenyszerűen már nem sportolok, emellett zumbázok, aerobikozok és kardió edzek.

-Miért döntött úgy, hogy testnevelő tanár lesz?
-Mindkét szülőm pedagógus: édesapám testnevelés és biológia szakos, anyukám pedig magyar és ének, úgyhogy szerintem az anyatejjel magamba szívtam ezt a pályát. Emellett testnevelés tagozatos általános iskolába jártam, így az is hozzásegített. Emellett jelenleg pszichológiát tanulok, hisz a mai világban érdemes több lábon állni.



                                    Az interjút készítették: Csikós Tímea, Fülöp Eszter, Gilányi Zsófia 6.B

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések